Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Spottet! - Pharah

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 3:39 am

Sombra gik ned af gaden, på vej imod kroen. Hun havde brugt dagen på at finde info!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 3:51 am

Fareeha var på vej mod Angelas hytte med sine købte bøger under armen, da hun fik øje på en skikkelse der var underligt bekendet ... var det ikke? Jo det var kvinden Zarya ledte efter, "Holdt!" kaldte hun og gik med faste skridt mod hende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 3:52 am

Sombra blinkede med øjnene, crap. Hun så imod Fareeha... hvem var hun?............ hun besluttede sig for ikke at spørge og satte i løb >_>'
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 3:56 am

Fareeha bandede lavt, hun havde ikke tid til det her .. frustreret sate hun i løb efter kvinden, hun kunne ikke lade en mulig kriminel slippe væk!
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 3:57 am

Sombra løb afsted og kastede et blik bag sig.. pokkers, kvinden forfulgte hende. Hun drejede om et hjørne... men det var en blindgyde.... hun bandede på spansk, hun kendte ikke byen så godt som sin egen.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:01 am

Fareeha drejede også rundt om hjørnet og sukkede lettet, så ville det ikke blive en lang jagt, "Der er ingen grund til at prøve at flygte" sagde hun strengt, og stillede sig, så hun blokere udgangen af gyden
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:03 am

"..." hun skævede imod Fareeha og løftede så afværgende hænderne "jeg har ikke mange penge" sagde hun uskyldigt "jeg er ikke meget værd at røve.." best trick in the book when taken in run ;D
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:08 am

Fareeha rynkede brynene og så mistroisk på hende, "Jeg er ikke ude på at bestjæle Dem" sagde hun og krydsede armene, "De er eftersøgt af byvagten"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:08 am

"Jeg?" spurgte Sombra og blinkede uskyldigt med øjnene "det må da være en misforståelse? Jeg har aldrig gjort en kat fortræd" og det var sandt!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:10 am

Fareeha så uoverbevist på hende, "De blev taget i indbrud" sagde hun strengt, "I glaspusterens hjem"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 4:15 am

"Det må være en anden charmerende kvinde, som De ser er jeg ikke blevet taget i noget som helst" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:44 pm

Fareeha fnøs og så uoverbevist på hende, "Hvis det skulle vise sig at der er tale om en anden, skal vi nok finde ud af det. Du følger med mig nu"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:45 pm

Sombra rynkede brynene "det passer mig utroligt dårligt lige nu, ser De min gamle mor, ja hun er forfærdelig syg og jeg ved ikke om hun har mange timer igen"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:48 pm

Fareeha så mistroisk på hende, "Hrm, det var vel nok ubelejligt for Dem. Je er sikker på hun overlever"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:51 pm

"Og jeg lovede hende at jeg straks ville være tilbage" hun rystede på hovedet og gjorde sin stemme svag og rystende "Sofia, min eneste datter, gå ikke fra mig nu... jeg mærker døden for døren!" hun lagde hånden på hjertet "but mama... if I get the medicin, you might live!" hun rystede på hovedet "min tid er kommet Sofia, mi sol, spild ikke vores sidste penge på den slags til mig.. brug du det på penge til dig og din lillebror når jeg er borte." fortsatte hun i den hæse stemme "nej mama! I will do anything I can!" sagde hun passioneret
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:53 pm

Fareeha sukkede svagt og så på kvinden, "Hrm, dygtig skuespiller, det er du i hvert fald" sagde hun, "Jeg er sikker på, vi kan få nogen til at aflevere medicinen for Dem, hvis der da er noget"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:55 pm

Sombra tog sig til hjertet "tror De at jeg vil lyve? Om min egen moders helbred?" gispede hun såret.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeMan Okt 23, 2017 11:58 pm

Fareeha nikkede lidt, "Ja, det tror jeg" sagde hun mistroisk
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:00 am

Sombra rystede trist på hovedet "aldrig ville jeg spøge med min gamle moders liv, så sandt som mit navn er Sofía Altamirano!"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:03 am

Fareeha sukkede svagt, "Bare følg med, hvis der skulle vise sig at være medicin, sender vi det hjem for dig"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:04 am

"Ok, lad mig lige finde det" sagde Sombra og gik i gang med at lede i sin taske!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:07 am

Fareeha sukkede utolmodigt .. hun havde ikke tid til det her, "De skal prise dem lykkelig for, det ikke er min kollega Zaryanova, der fik fat i Dem"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:08 am

Sombra skævede imod hende og sendte hende et charmerende smil "jeg priser mig da også lykkelig for at have mødt den smukkeste og mest barmhjertige af byvagten" sagde hun og bukkede dybt "havde vi mødtes under andre omstændigheder havde jeg købt Dem en drink"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:12 am

Fareeha rynkede brynene og så forvirret og overraskede på hende, mens hun rødmede .. hvad kavede kvinden? Fareeha så ned af sig selv, hun syntes da ikke hun så så maskulin ud, gjorde hun? Hun rømmede sig og skubbede tankerne væk, "Find Deres medicin, jeg har ikke hele dagen"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar
Alder : 30 år
Race : Menneske
Erhverv : Spion
Antal indlæg : 805
Join date : 21/10/17

Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 12:12 am

"Ah, selvfølgelig frøken" sagde hun hurtigt og søgte i sin taske "så hvorfor vil jeg ikke møde denne Zaryanova?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spottet! - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Spottet! - Pharah   Spottet! - Pharah I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spottet! - Pharah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vagt! - Pharah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Adlersbrunn :: Byen-
Gå til: