Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Indbrud!? - Zarya

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 8:38 pm

Satya var rasende. Forulempet! Næsten på grænsen til skræmt og helt absolut frastødt. Med en næsten flyvende gang, bevægede hun sig hastigt gennem gaderne. Satya der normalt gjorde et nummer ud ikke at bevæge sig for yndefuldt og hurtigt samtidig, ignorerede nu forsigtighed. Der var noget vigtigt der skulle ordnes. Med hurtige slag slog hun på byvagtens dør!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 8:51 pm

Zarya så op, da der blev banket på. Hun sukkede tungt, var det nu endnu e borger der ville i kontakt? De ville aldrig noget godt, altid klager over hinanden eller byvagten. Hun brummede utilfredst, men gik da alligevel over og åbnede døren, "Frøken Vaswani" sagde hun, så var det nok en klage
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 8:53 pm

"Jeg har haft indbrud!" sagde hun og trådte forbi Zarya og indenfor "aldrig før har noget vovet at krænke mig således. Jeg kræver øjeblikkeligt handling!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:00 pm

Zarya blinkede overraskede, det var rent faktisk en alvorlig klage, "Indbrud siger De? Kan De fortælle detaljerne om, hvad der hente?" spurgte hun og så sig om efter sit udstyr og noget at skrive ned med
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:04 pm

"Jeg var i gang med at arbejde på en af mine nyeste værker, da en puslende lyd alarmerede mig om at noget var på færre. Jeg gik straks nedenunder og der, halvt inde af mit vindue, var en kvinde i færd med at kravle ind! Hun havde lirket mit vindue af!" fortalte hun ikke panisk, ikke rasende.. et sted imellem.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:10 pm

Zarya nikkede alvorligt og fandt endelig noget at skrive ned med, det var helt underligt at se den anden kvinde følelsesmæssigt oprevet, "Kan De beskrive denne kvinde, frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:35 pm

"Omtrent 1,65 høj, hun var på vej ind af et vindue, så jeg kan være et par cm fra, mørk hud, håret langt i den ene side og kort i den anden.. spidsen lilla. Hendes øjne en forunderlig blålilla farve. Hun bar en brun og lilla beklædning, der passede sig bedre på en skøge end en tyv, men alas måske hun er begge. Hun var bevæbnet med en armbrøst og bar en kniv i venstre side af sit bælte. Hun havde en hætte og hendes vest var af mørkere læder end resten af hendes påklædning." fortalte Satya uden at blinke.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:37 pm

Zarya blinkede overraskede og gav sig hurtigt til at skrive ned, ".. det var meget De fik med, det skulle gøre det muligt at finde kvinden" sagde hun og noterede mere
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:53 pm

Satya nikkede "hun havde en skønhedsplet under venstre øje, hun bar øreringer med kranier og hendes bryn var.. splittet" hun rynkede på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 9:59 pm

Zarya nikkede og noterede mere ned, "Hm .. hun lyder som en kvinde det er nemt at genkende igen" sagde Zarya tlfredst, "Jeg er sikker på vi nok skal finde hende på ingen tid"
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:00 pm

Satya nikkede tilfreds "og når I gør, så spær hende inde og sørg for hun ikke ser dagens lys før det er i ledtog med galgen."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:07 pm

Zarya blinkede lidt og brummede, "Hrm, jeg skal gøre mit bedste for at sikre, at loven bliver overholdt" sagde hun i stedet for at give den anden kvinde ret
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:08 pm

Satya nikkede, tilfreds, da hun regnede med at det var hvad loven krævede af gemene tyve.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:23 pm

Zarya nikkede alvorligt til hende, "De gjorde klogt i at komme til os, vi tager os straks af det" forsikrede hun, "Kan vi kontakte dig, hvis vi skal bruge flere oplsninger?"
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:24 pm

"Selvfølgelig." svarede hun "alt for at den kvinde bliver uskadeliggjort."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 10:43 pm

Zarya nikkede alvorligt til hende, "Så takker jeg på byen vegne, frøken"
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeLør Okt 21, 2017 11:09 pm

Satya nikkede alvorligt og slog på ny sin parasol op. "Jeg byder Dem farvel."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeSøn Okt 22, 2017 1:42 am

Zarya nikkede tilbage til hende, "Og jeg dig, jeg håber resten af din nat går mere fredeligt for sig"
Tilbage til toppen Go down
Satya

Satya


Fulde navn : Satya Vaswani
Alder : 130 år (ligner en på 28)
Race : Vampyr
Erhverv : Glasblæser
Antal indlæg : 507
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeSøn Okt 22, 2017 1:44 am

Satya nikkede kort og forsvandt!... (altså gik, ikke..)

//out//
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 28 år
Race : Menneske? Hvad fabler du om?
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 628
Join date : 21/10/17

Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitimeSøn Okt 22, 2017 1:48 am

Zarya så efter hende, og ik straks i gang med at få lavet efterlysninger!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indbrud!? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Indbrud!? - Zarya   Indbrud!? - Zarya I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indbrud!? - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Adlersbrunn :: Byvagten-
Gå til: