Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lena? - Amélie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:32 am

Så Amélies ubudne gæst havde informeret hende om at kroen var stedet man gik til hvis information var det man søgte. Da hun kort tid efter havde modtaget et brev fra Satya, også sendt af en fra kroen, havde hun besluttet sig for selv at tage der hen. Nu trådte hun, i sit fornemme ridetøj, ind på kroen. Hesten havde hun overdraget til en staldknægt med løftet om han ikke ville leve til at se dagens lys, hvis der skete den noget.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:42 am

Lena så nysgerrigt mod dørenm da den gik op og så overraskede på kvinden der trådte ind. Ikke alene var hun nok den smukkeste kvinde Lena havde set i sit liv, alt fra det skinende sorte hår til de blanktpudsede ridestøvler, var perfekt, så var hun også fornemt klædt og ikke en skikkelse Lena før havde set sætte sine fødder på Piletræet. Lena fik hurtigt skænket det krus hun var ved at fylde færdigt, så hun var klar, til at opvarte den fornemme dame.
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:45 am

Amélie så sig omkring med et opmærksomt blik. Hendes øjne hvilede et øjeblik på Lena og i et par lange skridt var hun oppe baren. Hun så hende an "jeg søger en Lena."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:48 am

Lena blinkede overraskede og mærkede, at hendes kinder blev varme, var det hende den smukke kvinde ledte efter? Hvorfor det? Hun havde da ikke fornærmet nogen, havde hun? "Uhm .. v-velkommen t-til Piletræet" stammede hun, mens hun prøvede at få sin hjerne til at virke ordentligt, "O-oh .. J-jeg er en Lena!"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:51 am

Amélie blev et øjeblik distraheret af blod i den unge kvindes kinder og hendes meget biteable hals... hun blinkede en enkelt, men bestemt, gang med øjnene for at få sin kontrol tilbage og satte sig ved baren "godt. Bring mig et glas vin."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:54 am

Lena nikkede hurtigt, "Med det samme frøken!" lovede hun og skyndte sig mod vinen, faktisk skyndte hun sig så meget, at hun snublede og stumblede over sin kjolekant, heldigvis uden at falde. Dybt rødmende fortsatte hun efter vinene og håbede, ved et eller andet mirakel, at kvindenikke havde set det. Kort efter kom hun tilbage, noget mere forsigtigt, med et glas med vin, "Her, frøken!"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:55 am

Amélie så lidt efter kropigen, der virkede til at have fået benene på nakken. Havde hun skræmt hende? Den effekt havde de jo på folk. Hun nikkede kort til hende og lagde betaling på bordet "så De er kromandens datter?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 2:58 am

Lena tog pengene og glemte helt at tælle dem efter, "Uh m . huh? .. j-ja! Det er mig!" sagde hun hurtigt og prøvede ikke at ligne en, der havde stået og været for fokuseret på den andens ansigt til rigtigt at lægge mærke til, hvad hun sagde, ".. har De haft problemer med kroen?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:01 am

"Nej. Det er første gang jeg har sat fod her." hun så kort rundt "jeg høre De er kvinden at kontakte, hvis man vil have informationer om hvad der foregår i byen."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:03 am

Lena blinkede og så mere undersøgende på hende .. så spærrede hun øjnene op, "Er De frøken Guillard?" o.o udbrød hun, da hun huskede Genji havde advaret hende om at den afdøde købmands niece kunne finde på at aflægge kroen et visit
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:05 am

Amélie hævede et øjenbryn og nikkede så kort "jeg ser at jeg var forventet?" sagde hun, ikke sikker på hvad hun synes om det. Hun havde regnet med at knægten holdt indbruddet for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:07 am

Lena rødmede og flyttede lidt på fødderne, "Altså, uhm .. jeg var ikke sikker på De rent faktisk ville komme forbi, Genji nævnte bare, uhm .. at han havde snakker med Dem" sagde hun, kvinden så slet ikke ud som hun havde forestillet sig o.o
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:08 am

Amélie nikkede kort "ja, Amélie Guillard." præsenterede hun så mere høfligt og betragtede hende "De er altså ven af Genji Shimada."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:11 am

Lena nikkede hurtigt, "Ja, Lena Oxton er navnet!" sagde hun og smilte stort til kvinden, "Mig og Genji har kendt hinanden for evigt" tilføjede hun
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:12 am

Amélie hævede et øjenbryn, men nikkede en enkelte gang. Om Lena så rent faktisk var den i byen man gik til med oplysninger, eller bare en forelsket knægts ide om den smukkeste og klogeste kvinde han kendte, det måtte tiden jo vise.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:16 am

Lena smilte og tøvede lidt, "Uhm, men .. De ville vide noget om hvad der sker i byen, luv?" spurgte hun og rettede diskret lidt på sit tøj, "For, jeg ved da lidt om det meste der foregår, altså .. ikke for at prale eller noget"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:17 am

Amélie nikkede "lad mig høre." sagde hun og tog en tår af den smagløse vin.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:21 am

Lena tøvede, "Jo, altså .. har De hørt om monsterjægeren, for det er i hvert fald spændende .. nej vent, ham havde Genji allerede fortalt om, ikke?" sagde hun og rynkede brynene, "Uhm .. og den fundne kampklup .. oh vent, det var jo Dem .. uhm .. altså, der er mange der spørger boghandleren om vampyrer? Men jeg ved ikke om det rigtigt tælller .. og, jeg tror glaspusteren her et udenstående med Dem, hun lød i hvert fald ikke begejstret, da hun ledte efter Dem på kroen her den anden aften"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:24 am

Amélie hævede et øjenbryn, informeret var kvinden da. "Jo, jeg har også selv talt med denne monsterjæger" sagde hun "han virker som en fornuftig mand, hvis ikke en kende overtroisk. Men det skal man vel være for at finde sig sådan et erhverv." hun rynkede brynene "frøken Vaswani siger De... hvad havde hun at sige om mig?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:26 am

Lena nikkede og smilte lidt, "Ja, han er ret sej" gav hun Amélie ret, "Han bor jo her på kroen, så vi får også set en del til ham". Hun rynkede brynene lidt, "Oh, altå det var ikke meget skidt" sagde hun lidt tøvende, "Hun spurgte bare, om De var her, så jeg gik ud fra hun kendte Dem, uhm .. og da jeg så spurgte lidt ind, sagde hun De var tålelig, og du ved, hvis det er det bedste man har at sige om nogen .. selvom jeg er sikker på der er masser af bedre ting at sige om Dem!"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:27 am

"Tålelig?" sagde Amélie tilfreds, jamen dog. Det havde Satya aldrig sagt til hendes ansigt. Mon ikke den fornemme glaspuster var varmet op til hende. Hun nikkede kort, brevet havde også virket bekymret under den anklagende facade "så denne Jesse McCree har slået sig ned her? Det kunne man vel have tænkt sig."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:30 am

Lena så lidt forvirret på hende, hun virkede slet ikke utilfredst, hvor underligt .. Lena ville have været lidt trist. "Oh, ja det har han" sagde hun og nikkede ivrigt, "Vi er også den bedste .. og ja, vel iogså eneste, kro i byen" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeOns Okt 25, 2017 3:31 am

Amélie nikkede og så hende an og rynkede kort brynene "og Hr. Morrison har fået besøg af folk der vil lære mere om vampyrer?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Fulde navn : Amélie Guillard
Alder : 83 år (33 i udseende)
Race : Vampyr
Erhverv : Rig arving
Antal indlæg : 703
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeTors Okt 26, 2017 1:05 am

Last time, in Niko and Lud's rp:

Lena:

Lena rynkede brynene og nikkede lidt, "... nejk, det er måske ikke så smart, nej ... men hvad skulle de ellers gøre?"

Amélie:

"Hm?" Amélie så undersøgende på hende?
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 26
Race : Uhm .. menneske? Whatcha mean luv? Iooooh, like if I'm a vampire or such? No, habve you ever met a vampire?!
Erhverv : Kropige
Antal indlæg : 706
Join date : 20/10/17

Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitimeTors Okt 26, 2017 1:09 am

Lena tøvede, "Jeg mener ... de skal jo spise folk, ikke? .. det tror jeg i hvert fald ..."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lena? - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Lena? - Amélie   Lena? - Amélie I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lena? - Amélie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Hvor er han? - Lena
» Fundet et lig 2 - Lena
» Tid til lidt sladder - Lena
» Nogle nyheder? - Lena
» Syg? - Amélie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Adlersbrunn :: Piletræet-
Gå til: