Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... sex orgier? - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 9:54 pm

Der var lidt over midnat på en klar fuldmåneaften. Fareeha havde haft svært ved at sove og havde ikke ville risikere at møde nogen, der ville se hendes grå hud. Af disse grunde, havde hun besluttet at tage ud og besøge Angela, hvis da ikke hun sov eller var optaget af noget vigtigt. Hun havde banket på døren til hytten, men der var ikke kommet noget svar, og der var intet spor af lys. Først havde Fareeha tænkt, at hun nok var ude og se til syge beboere .. men så havde hun husket Hanzos ord. Hun skævede op mod månen og rødmede, nej .. Angela var ikke ude i skoven og havde sex med djævlen ...

Stadig lidt rød i ansigtet begyndte hun at gå mod skoven
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 9:59 pm

Angela var ude og samle måneurt! Den magiske plante, som hun nu havde lidt lidt af. Måneurt var sjælendt af mere end en grund. For det første var det ikke overalt den voksede. Men en af grundene til at Angela boede i netop denne by, var fordi skoven engang havde været beoet af magi og nu var resterne der fra stadig at finde i skoven. Deriblandt måneurt. For det andet var det fordi det voksede i vandet. Nede på bunden af små skovsøer... og for det tredje kunne man kun skelne måneurt fra andet urt ved det sølvskær de fik når det var fuldmåne... og kun om natten. Så der var der hun nu befandt sig!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:09 pm

Fareeha rynkede brynene og gik gennem skoven, det var en tåbes foretagende, Angela befandt sig enten trygt sovende i sin seng eller var ude ved syge .. hun var ikke nøgen i skoven. Men på trods af denne viden fortsatte hun frem, nattens skygger var ikke længere et problem for hende og hun så så klart som hun gjorde om dagen. Det var næsten lykkedes hende at overtale sig selv til at vende hjem, da hun fik øje på noget, der fik hendes hjerte til at springe et slag over og hendes kinder til at blive varme .. Angelas tøj lå spredt ud over skovbunden, ved kanten til en lille sø!
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:10 pm

Angela fik samlet endnu en af de sjælne planter og dukkede så op fra vandet med et svagt gisp. Hun svømmede hen til breden og kom den sikkert i den lille taske.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:15 pm

Fareeha gispede, da hun så Angela komme op af vandet, så hun var der! Og næsten nøgen! Hun så hurtigt væk fra den smukke kvinde og rødmede mere ... var hun virkelig i gang med et sex-ritual? Burde Fareeha gå, før Angela så hende?
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:18 pm

Angela kom op af vandet og vred kjolen en gang før hun kørte hånden igennem det våde hår. Det burde være nok. Hun løftede blikket og så noget overrasket på kvinden foran sig "Fareeha?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:28 pm

Fareeha rødmede mere, "A-Angela!" sagde hun og vidste slet ikke, hvad hun skulle gøre af sig selv, "J-jeg så Dem slet ikke .. uhm .. "
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:30 pm

Angela rødmede svagt, normalt ikke et blufærdigt menneske, men tanken om at Fareeha fandt hende upassende, utiltalende eller barbarisk sad forkert med hende. "Jeg beklager min fremtræden" sagde hun og fik lidt hastigt taget kappen der lå på bredden og lagt den om sig "jeg regnede ikke med at møde nogle så sent."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:33 pm

Fareeha rødmede og skævede forlegent mod hende, "D-det skal De ikke tænke på" forsikrede hun og tøvede .. nej, det kunne hun da ikke, men .. "Må jeg spørge ... hvad De foretog Dem i søen?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:36 pm

"Ah, selvfølgelig, jeg er ved at samle måneurt" sagde Angela med et varmt smil og en ny entusiasme. Hun samlede sin taske op fra jorden og gik hen til Fareeha for at vise hende indholdet "se hvor de lyser"

I tasken lå der små vandplanter og lyste magisk.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:43 pm

Fareeha så ovderraskede på de små lysende planter og sukkede lettet, "Åh, selvfølgelig" sagde hun og slappede af, nej .. Angela havde selvfølgelig ikke udført perverse ritualer i søen, "Ja, de er smukke"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:43 pm

"Ja ikke?" spurgte hun glad og så interesseret på Fareeha "hvad laver du her ude så sent?"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:51 pm

Fareeha rødmede, "Oh .. uhm .. intet" sagde hun forlegent, "... j-jeg kom bare forbi ...."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:52 pm

Angela nikkede og så lidt bekymret på hende "hvad hvis en vampyr havde fået øje på dig? Du er allerede blevet angrebet en gang" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:55 pm

Fareeha så lidt overraskede på hende, "Så var det nok gået som sidste gang" sagde hun og smilte svagt, "Jeg tror mit blod er fint forsvar mod vampyrer .. og jeg er heller ikke forsvarsløs"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 10:57 pm

"Nej men..." Angela så stadig lidt bekymret på hende, ikke glad ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:02 pm

Fareeha smilte beroligende, "Bare rolig, jeg kan passe på mig selv" sagde hun og ynkede brynene lidt, ".. Hvad hvis De skulle møde en vampyr?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:03 pm

Angela tøvede kort "det ville nok gå" sagde hun og smilede "vampyrer er ofte bange for magi"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:23 pm

Fareeha rynkede brynene mere, ikke glad for hvor lidt sikker Angela lød, ".. måske De ikke skulle gå ude alene"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:24 pm

"Det er ikke en mulighed" sagde Angela "jeg har ting jeg skal om natten.. og ingen vampyr i byen har rørt mig før"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:28 pm

Fareeha tøvede og rynkede brynene, ".. måske De burde have en ledsager med, når De går ud .. mig eller en af de andre"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:30 pm

"Det kan jeg ikke forvente af nogle af jer" sagde hun og rynkede brynene "I skal sove."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:34 pm

Fareeha rystede lidt på hovedet, ".. søvn er ikke et problem for mig på samme måde" sagde hun, "Og det ville brunge mig ro"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 350 år (udseende 25)
Race : Heks
Erhverv : Læge
Antal indlæg : 637
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:35 pm

Angela rødmede svagt "ingen af jer har tid"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 32
Race : Banshee
Erhverv : Byvagt
Antal indlæg : 486
Join date : 21/10/17

... sex orgier? - Angela Empty
IndlægEmne: Sv: ... sex orgier? - Angela   ... sex orgier? - Angela I_icon_minitimeSøn Okt 29, 2017 11:39 pm

Fareeha tøvede, "... det ville ikke gøre mig noget at sætte tid til det" forsikrede hun oprigtigt
Tilbage til toppen Go down
 
... sex orgier? - Angela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Adlersbrunn :: Skoven-
Gå til: