Fulde navn : Olivia Colomar Alder : 30 år Race : Menneske Erhverv : Spion Antal indlæg : 805 Join date : 21/10/17
Emne: Reportere! - Doomfist Søn Okt 22, 2017 2:52 pm
Sombra bevægede sig op imod det store slot. Det var da også et sted at have slået sig ned, men Akande kunne lide at gøre ting med stil. Hun smuttede ind af køkkenvejen, ikke en fan af alt det der med at banke på. Og Sombra kunne et par veje ind. Hun så sig lidt omkring, på udkig efter Akande. Hun havde nyt!
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Akande sad i en af de små pejsestuer med ilden tændt og en bog om heksekunstner slået op. Han nød roen til at læse, det gode ved små landsbyer var at der ikke var nogen, der havde betydning nok til at kunne forstyrre ham.
Sombra
Fulde navn : Olivia Colomar Alder : 30 år Race : Menneske Erhverv : Spion Antal indlæg : 805 Join date : 21/10/17
Det gav et sæt i Akande og han drejede sig hurtigt om i stolen. "Sombra" sagde han, lettere utilfredst, "Hvad gør du her?" spurgte han og hold ansigtet i ro, for ike at vise hun havde overraskede ham
Sombra
Sombra trak på skuldrene "det er jo svært at vide før han dræber noget" sagde hun tænksomt "men han synes der var noget usædvanligt ved vampyrangrebene"
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Akande nikkede og rynkede brynene, "Sagde han, hvad han fandt underligt ved dem?" spurgte han interesseret, det ville være mindre heldigt hvis han kom på sporet af ham nu
Sombra
"Åbenbart er det for få til en vampyr der spiser og dræber, og for mange for en vampyr der spiser og ikke dræber. Han mistænker der måske er noget territoriekamp mellem to vampyrer eller at det slet ikke er vampyer" sagde hun tænksomt "vidste du at de ikke altid slår ihjel?"
Akande
Akande blinkede og rynkede brynene, "Hrm, nej .. det gjorde jeg ikke" sagde han mistroisk, "Og jeg ved ikke om jeg tror det, bare fordi en mand der udgiver sig for en monsterjæger påstår det heller"
Sombra
Sombra grinede lidt og så tænksom ud "han siger at nogle i stedet bruger magi til at manipulere med folk"
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:40 am
Akande rynkede brynene lidt og så hende an, "I hvem de bider? Hvordan?"
Sombra
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:41 am
"Du ved, kun unge, smukke kvinder, eller stærke, velhavende mænd og sådan" sagde hun med et grin "ligesom når snobbede mennesker nægter at spise almindelig mad."
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:45 am
Akande sukkede svagt af Sombra og rystede lidt på hovedet, "Hrm, jeg har svært ved at forestille mig disse væsner skulle være sådan ... monstre har ikke smag"
Sombra
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:45 am
"Hmm" hun så tænksom ud "jægeren, Jesse McCree, sagde at de plejede at være mennesker og nogle af egenskaberne går over i det næste liv"
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:51 am
Akande blinkede og rynkede brynene, "... som myterne siger" sagde han og rystede lid irriteret på hovedet, "Jeg bliver nødt til at finde ud af, om han ved, hvad han snakker om"
Sombra
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:51 am
"Skal jeg snakke med ham igen?" spurgte hun nysgerrigt "jeg kan teste ham hvis du har noget jeg kan teste ham med"
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:56 am
Akanda nikkede tænktsomt, "Hm .. ja, det er en god ide" sagde han anerkendende, "Jeg vil finde på en test af en art"
Sombra
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 2:58 am
Sombra nikkede "goody, let me know when you need me" hun kom på benene
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:02 am
Akande nikkede til hende, "Jeg sender besked, så snart jeg har noget" sagde han, "Indtil da, fortsæt med at indsamle informationer"
Sombra
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:03 am
"Always do" svarede Sombra og sendte ham et skævt smil før hun smuttede ud af køkkenvejen
//out//
Akande
Emne: Sv: Reportere! - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:07 am
Akande så efter hende og nikkede lidt, meget kunne man sige om Sombra, men inkompetent, det var hun ikke