Fulde navn : Hanzo Shimada Alder : 23 år Race : Dæmon Erhverv : Byvagt Antal indlæg : 574 Join date : 21/10/17
Emne: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:41 am
Hanzo gik og passede sit arbejde! Men ikke på muren i øjeblikket.
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:47 am
Akande var taget ned til byvagten, for at få nogle oplysninger om, hvor godt byen var beskyttet og var mange mænd der var. Han var, efter samtale med vagtkaptajnene blevet tilbudt en rundvisning af muren og byens øvrige forsvarsværker, "Bare find min søn Hanzo, og sig at jeg har sendt dem" havde manden sagt og sendt Akande afsted med en beskrivelse af manden.
Akande gik nu mod en ung mand der passede på beskrivelsen, "Hey! Er De Hanzo Shimada?"
Hanzo
Fulde navn : Hanzo Shimada Alder : 23 år Race : Dæmon Erhverv : Byvagt Antal indlæg : 574 Join date : 21/10/17
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:49 am
Hanzo så imod manden og gik imod ham "det er mig" svarede han og nikkede kort
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:53 am
Akande smilte høfligt, "Storartet, Deres fader forsikrede mig at De kunne give mig en rundvisning af byens forsvarsværker?"
Hanzo
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:53 am
"Oh?" Hanzo så lidt overrasket ud, men nikkede så "selvfølgelig, Hr..?"
Akande
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:58 am
"Akande Ogundimu" præsenterede han sig og rakte hånden frem mod ham
Hanzo
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 3:59 am
"Baron Ogundimu?" spurgte Hanzo overrasket og tog hurtigt imod hans hånd og trykkede den "en ære"
Akande
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 4:05 am
Akande smilte svagt og trykkede hans hånd, "Det er mig en ære at kunne møde byens dygtige forsvare"
Hanzo
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 4:05 am
Hanzo smilede stolt og rettede ryggen "De ville have en rundvisning?"
Akande
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 4:08 am
Akande nikkede til ham med et smil, "Ja, det ville jeg"
Hanzo
Emne: Sv: Klager? - Doomfist Man Okt 23, 2017 4:10 am
Hanzo nikkede "denne vej" sagde han og gik igang med at gå!
Akande
"Ja." fnøs han og sukkede "der er altid et par der ikke stiller sig tilfredse og brokker sig over alt og intet, som glasblæseren" brummede han "hun er en fin dame, det er hun da, men der er ikke det hun ikke kan klage over, fra støv til støj."
Akande
Akande hævede et øjenbryn, "Hun kommer til byvagten med klager over støv og støj?" spurgte han, lettere vantro. Hvilken type menneske gik til krigere med den slags småting?
Hanzo
"Ja." brummede han "hun klager vidst til højre og venstre, og når folk ikke vil gøre hvilken påfund hun nu har fundet på, så kommer hun til os og vil have den arresteret."
Akande
"Ja" brummede han "hun er bare en forvirret kvinde, typen der ikke tør forlade sit hus og sidder og puster glas hele dagen. Siger hun da, jeg har endnu ikke set hende forsøge at sælge noget af det."
Akande
Akande nikkede lidt, "Hm .. ja, sådan nogen er der i alle byer og alle samfundslag" sagde han og tænkte på nogle af de aldrende kvinder kan kendte fra hovedstaden
Hanzo
"Hun er jo ellers fin nok" sukkede han "hun skaber ikke selv problemer, ja bortset fra at gøre folk lidt utilpasse. Men hun har det da med at kunne sætte skik på et par af ungerne."
Akande