Akande rømmede sig og følte sig overraskende nervøs. Han blev ellers ikke nervøs, ikke over denne slags, når han ville have noget fik han det. Altid. Han rynkede brynene og tanken slog ham, at det langt fra var sikkert at han ville få Satya, "... Jeg beklager at det kommer så pludseligt" sagde han, "Men jeg må bede om Deres hånd"
Satya
Fulde navn : Satya Vaswani Alder : 130 år (ligner en på 28) Race : Vampyr Erhverv : Glasblæser Antal indlæg : 507 Join date : 21/10/17
Satya blinkede med øjnene og var ikke sikker på hun havde hørt rigtigt... eller forstået rigtigt. Det lød som et frieri. Hvilket gjorde hendes kinder varme og fyldte hende med... glæde? Nej, det kunne ikke være tilfældet. Han måtte tale om hendes fysiske hånd. Noget man gjorde ved vampyrer? Men måden han havde formuleret sig på... "... De frier til mig?"
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Akande mærkede sine kinder blive varme og han rømmede sig, mens han gjorde sit bedste for at holde facaden, han kunne ikke vise svaghed nu! "Ja, det gør jeg" bekræftede han
Satya
Fulde navn : Satya Vaswani Alder : 130 år (ligner en på 28) Race : Vampyr Erhverv : Glasblæser Antal indlæg : 507 Join date : 21/10/17
Satya så forbløffet på ham. Havde hans spørgsmål været en test? En hun havde bestået og nu ville han have hende som kone? Var det fordi hun var en vampyr? Havde han følt den samme forbindelse med hende som hun havde haft det med ham? Kunne hun gifte sig? Og med et menneske? Men Akande var ikke et hvilket som helst menneske... men et menneske var han. Det kunne hun ikke. Man måtte ikke binde sig til mennesker.. de blev gamle og døde og de frygtede for det de ikke forstod "jeg acceptere Deres tilbud" sagde hun.
Akande
Fulde navn : Akande Ogundimu Alder : 45 år Race : Menneske, for nu Erhverv : Genral for kongen Antal indlæg : 520 Join date : 21/10/17
Akande følte en strøm af lettelse og glæde, mens hun havde stået og overvejet, havde hsn blevet mere og mere sikker på det ville blive et afslag. En så prægtig kvinde, ville ikke blive nem at imponere eller bejle, men hun havde sagt ja. Let om hjertet og varm smilte han til hende og bøjede hovedet, "Så gør De mig til en meget glad mand"
Satya